fredag 7. januar 2011

Siste rest av julen....

Ja, i helgen skal julen ryddes ut av huset. Litt trist i grunnen, for juletreet står like fint. Men det skal bli litt godt også. Tenkte jeg skulle vise de siste juletingene jeg laget... i fjor, slik at de ligger her på bloggen til inspirasjon til neste jul.


Dette kortet laget jeg flere av, og mange i familien fikk et slikt. Inni hadde jeg et bilde av oss tre på ferie i Spania. Resten av familien og venner fikk diverse andre hjemmelagde julekort. Pepperkaken er stemplet med hvit på brun bazill og med hvit embossing (etter ide fra Ruth).
Denne gaveposen ble laget i en fei når stempeltrykket allerede lå klart. Den lille julekulen ble kjøpt på nille. De ble også brukt på gaveinnpakningene.

1 kommentar:

  1. så koselig at du la ut så mye juleting, så det ikke før nå:) gleder meg til neste kortkveld!

    SvarSlett